Home / Anal Sex Hikayeleri / Patron Bana Tecavüz Etti
Patron Bana Tecavüz Etti
Patron Bana Tecavüz Etti

Patron Bana Tecavüz Etti

Selam, Selim ben 21 yaşındayım ve okuyorum burada iki senedir. Sağlık bölümü okuyorum. sarışınım, dalgalı ve kısa saçlarım var (subay stili), senelerdir spor yapıyorum hobi olarak bu nedenle üçgen denebilecek güzel bir vücudum var ve kaslı, gerçekten de kızlarla aram iyidir, hatta çok da seçiciyim bu durumla alakalı e ne de olsa beğenilen bir erkeğim. Hatta hiçbir zaman erkeklere karşı alakam olmadı ama şimdi anlatacağım hayatımdaki ilk gey deneyimle alakalı. Gerçi ben istemedim, biraz zorlama oldu ama ne bilim zevk de aldım.

Biraz ne hissetmem gerektiğini bilmediğim bir durumdu, aniden gelişti ve ben gerçekten de zevk aldım mı alamadım mı emin değilim. Hatta sürekliliğe de bindi ama dur diyemiyorum, neyim ben gey mi? acaba…

Öğrenciliği bilirsiniz, maddi problemlerden geçilmez, bu nedenle ben de ek iş yapmaya başladım. Hesap kitap işleriyle her zaman aram iyi oldu, bu nedenle bir arkadaşın da vesilesiyle ben elektrikçide telefonlara bakmaya, muhasebede vs. yardımcı olmaya başladım. Evet enteresan bir iş özellikle de bir sağlık öğrencisi için ama geçici yaptığım, ek iş işte, ne olabilirdi ki…

Her gün bir sürü usta girip çıkıyor ama akşam 8 dediği zaman sonra, zaten hafta sonları erken gidiyorlar ama 10’a kadar bekliyorum, patron bekle dedi ne de olsa. Dün depoya geçelim, sayım yapalım dedi. Ben de tamam dedim. patron… biraz ondan da bahsetmem lazım çünkü gey birliktelik yaşadığım oydu. 29 yaşında, esmer, gerçekten de iri, yakışıklı, hoş bir adam ve evli de…

Depoya girdik, alt kata indik, malzemeleri sayıyoruz ben kağıda alıyorum, onun da elinde bir bira beni izlediğini fark ediyorum ama bir şeye canı sıkkın falan dedim, orada bir şeylerle uğraşırken ben arkama dayadı, döndüm arkadaşı şaka yaptığını düşünerek ooo Serkan abi… dedim, gülmüyordu gerçekten de… rahat ol dedi bana, o an ciddi olduğunu anladım, abi saçmalama ya dedim ama nereye gidiyorum, üst katın kapısını kilitledi inerken, kolumdan tuttu ve orada beni resmen zorlayarak yere uzandırdı. Önceden planlamış mı yoksa halihazırda orada zaten var mıydı bilemem ama bir battaniye vardı, üzerine oturttu beni, sikini çıkarttı, alsana ağzına diyor… almam abi saçmalama dedim bana tokat attı, o an korku, heyecan, ne olduğunu anlamama vs. derken ben aldım ağzıma.

Tecavüzdü resmen bu durum biliyorum ama olsun bitsin de kurtulayım diye düşünüyordum sadece o da sadece tadını çıkartmaya çalışıyordu. O an ağzıma köklediği resmen, midem bulandı, dön dedi… ben yok dedim bir tokat daha.

Kocaman siki vardı, eminim canım acıyacaktı, döndüm. O hâlâ bir gayret biradan içiyor. Domalttı beni, utandım. sarı, mis gibi… ooo falan demeye başladı. Gerçekten de zevk alıyordu ama içimin delindiğini hissettim bir şey girdi ama ne? anlamadım. Kaçınca tamam, parmak yok bir daha söz dedi, parmakmış. Parmak bu denli canımı yaktıysa yarak? Derken girdi içime… acımadı ama canım, sikti deli gibi, o an zevk aldım sonra götümün deliğini yalamaya başladı o an da zevk aldım. Anlatamam gerçekten de çok enteresan bir histi. Çıkarken oradan cebime para koydu, o an saymadım ama daha sonra baktım 500tl. 10 gün oldu bu olay olalı, dün yine sikti depo bahanesiyle ve yine para verdi. Açık söylemek gerekirse hem zevk alıyorum (utanarak da olsa söylemem lazım) hem de maddi anlamda iyi hissetmeme neden oluyor bu durum o nedenle ne yapmak bilmiyorum, sizce devam ettirmeli miyim?

Erotik hikayeler okuyarak zevke gelmeyi seviyor musunuz? Yada sex hikayeleri ile güzel bir fantezi mi yaşamak istiyorsunuz? O halde sitemizden istediğiniz kategori de istediğiniz türde fantezi hikayelerine ulaşabilirsiniz. Sex hikayeleri için en doğru adrestesiniz. Bu tarz seks hikayelerinin daha çok gelmesini istiyorsanız lütfen yorum atmayı unutmayınız.

Önerilen Hikaye

Yengemi Kardeşim İşteyken Siktim

Ben Hakan, 32 yaşındayım ve esmerim. Hayatta her zaman başarılı olmuş, 0’dan yükselmiş, şimdi kendi …

3 yorumlar

  1. Bence devam etmelisin maddi olarak 500 TL kazanmak zor zaten olan olmuş ben yerinde olsaydım devam ederdim

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir